8 Aralık 2013 Pazar

En güzel resimli çocuk kitapları listesi


Bu aralar yine çocuk kitaplarıyla aklımı bozdum. Bu kadar işin içinde kaçış noktam oldu sanırım. Bu nedenle bu listeyi hazırlamam şarttı. Goodreads'de bulduğum şu listeden seçtiğim 20 taneyi listeledim orijinal adları ile. Çoğu benim küçükken çok severek okuduğum kitaplar. Okumadıklarımı da en kısa zamanda okumayı planlıyorum. İnternette arattığınızda mutlaka karşınıza şahane ilustrasyonlarıyla beraber çıkacaklardır. Umarım siz de en az benim kadar seversiniz, döner döner çizimlere bakarsınız.

  1. The Polar Express - Chris Van Allsburg
  2. Animalia - Graeme Base
  3. Stellaluna - Janell Cannon
  4. Owl Moon - Jane Yolen
  5. Rapunzel - Paul O. Zelinsky
  6. Saint George and the Dragon - Margaret Hodges
  7. Madeline - Ludwig Bemelmans
  8. Rumpelstiltskin - Jacob Grimm
  9. The Twelve Dancing Princesses - Marianna Mayer
  10. The Snow Queen - Hans Christian Andersen
  11. Letters from Father Christmas - J.R.R. Tolkien
  12. A is for Annabelle - Tasha Tudor
  13. Gwinna - Barbara Helen Berger
  14. The Tale of Peter Rabbit - Beatrix Potter
  15. The Secret Lives of Princesses - Philippe Lechermeier
  16. Miss Spider's Tea Party - David Kirk
  17. How the Grinch Stole Christmas - Dr. Seuss
  18. Melisande - E. Nesbit
  19. The Complete Book of the Flower Fairies - Cicely Mary Barker
  20. The Vary Hungry Caterpillar - Eric Carle

image

2 yorum:

  1. Harika bir liste. Çocuk kitaplarına bayılırım:) Çocukken en sevdiğim kitabım olan Geceyi sevmeyen çocuğu hala zaman zaman karışırırım evime gittiğimde. Çocuk kitapları insana mutluluk veriyor kocaman olmamıza rağmen. içimizdeki çocukla buluşmamızı sağlıyor. İyi ki varlar. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim (: beni de çok farklı bir şekilde mutlu ediyor çocuk kitapları. iyi ki varlar, iyi ki hala seviyoruz onları (:

      Sil