22 Haziran 2013 Cumartesi

Sarı kedi

Merhaba,

Daha önce hiç böyle bir amaç için kullanmamıştım blogu.

Arkadaşım bugün iki gözü görmeyen, yavru sarı bir kedi bulmuş. Ağlayarak koşuyormuş. Başına daha kötü bir şey gelmemiş iyi ki. Acaba bu yakışıklıya evini açmak, onun uzun uzun sevmek, geceleri beraber uyumak isteyen olur mu? Benim bugüne kadar tanıdığım tüm sarmanlar hep çok iyi huylu, bol bol gırıldayan kedilerdi. Bu da eminim öyledir. Eğer biri çıkar da "tamam, benim kedim olabilir, beraber yaşayabiliriz" derse, sarı yavrudan belki daha çok ben müteşekkir kalırım.

Gözleri görmeyen bir kediyle beraber yaşamak nasıldır bilmiyorum. İsterseniz sizin için öğrenebilirim, siz de yakınınızdaki bir veterinere sorabilirsiniz. Dünyanın en zor işi olacağını sanmıyorum.

Eğer imkanınız varsa lütfen bunu bir düşünün.

Teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder