22 Mayıs 2013 Çarşamba

Okuyan Kedi Instagramı


Fotoğraf çekmenin ayrı bir zevk olduğunu farketmem epey zamanımı aldı. Annem güzel sanatlar mezunu, bana hep bir şeyler öğretmeye çalıştı ama nedense küçükken ve sonrasında da benim ilgimi çok çekmedi. 4-5 yıl önce yarı profesyonel bir makine aldım. Onu da ne çok sık, ne de çok bilinçli kullandım. Ta ki bu seneye kadar. Bu dönüşüm nasıl gerçekleşti bilmiyorum ancak artık epey keyif alıyorum fotoğraf çekmekten, özellikle minik detayları yakalamaktan. 

Her şeyle olduğu gibi (blog, hobiler, ilgi alanları vs.) Instagram ile de gelgitli bir ilişkim var. Bazen çok sık kullanıyorum bazen aklıma bile gelmiyor. Ancak son zamanlarda yine sıklıkla kullanmaya başladım. Hızlı oluşunu seviyorum. Oradan tanışıp, uzaktan uzaktan çok sevdiğim insanlar var (Melinistik'e öpücükler).

Demem o ki, Instagram'da da bir Okuyan Kedi var. Haberiniz olsun.

2 yorum:

  1. Ah sana kocaman kocaman öpüpücükler ! Nasıl mutlu olduğumu anlatamam kelimelerle (:
    Keşke daha sık kullansan diyorum (herkes böyle düşünüyordur eminim:)
    Seni ve Ayı'yı canlı kanlı göremesem de çok seviyorum !
    ^^

    YanıtlaSil