20 Mayıs 2013 Pazartesi

Gıbrızlı T-shirtler

 
Tatil demek galiba biraz da gittiğimizden yerden alışveriş yapmak demek. En azından benim için öyle. Ancak bu sefer vakit çok kısıtlıydı. Gözüme kestirdiğim her şeyi beraberimde İstanbul'a getiremedim. Erkek arkadaşıma da seveceğini düşündüğüm her şeyi alamadım ama adıklarımdan biri tam ona göreydi! Çünkü neredeyse sadece t-shirt giyiyor. Gömlek çok nadir, kazak ve diğer her şey ise asla. Şimdi biraz da o hediyeyi duyurayım.

Girdiğimiz hanlardan birinde, küçük bir dükkanda buldum Gıbrızlı T-shirtleri. Dükkan sahibiyle hemşeri çıkmamız bir yana, t-shirtler şahaneydi. Kıbrısla ilgili her şeye yer vermişler neredeyse, ben en çok yerel dil üzerinden tasarladıkları tshirtleri sevdim. Erkek arkadaşıma da "Hus ol" yazan bir tane aldım. Paketi de çok güzel, T-box'lar gibi, sıkıştırılmış. Ürünler unisex bu arada.

İnternetten sipariş vermek istiyorum, ama henüz satan bir yer bulamadım. Facebook sayfaları üzerinden iletişime geçilebilir belki. Facebook sayfaları için tık. Bu arada, hala üretimdeler mi emin olamadım, çünkü en son paylaşımları 2010 tarihli. Umarım vazgeçmemişlerdir.

Çok eğlenceli değiler mi?

1 yorum: