10 Ekim 2012 Çarşamba

Kütü kütü kütüphane.

Merhaba herkese,
Esasında bu yazıyı geçen hafta yazmıştım ancak sonra bin türlü iş sebebiyle bloga pek bakamaz oldum. Zaten koyduğum görseldeki yazılar da okunmuyormuş. Sevgili Mimosa şu linki yollamış, orada da bir liste var. Hürriyet gazetesi şu kütüphaneleri ilk ona yerleştirmiş:

1. Atatürk Kitaplığı / İSTANBUL
2. İSAM / İSTANBUL
3. Milli Kütüphane / ANKARA
4. Boğaziçi Ü. Kütüphanesi / İSTANBUL
5. Bilkent Ü. Kütüphanesi / ANKARA
6. Süleymaniye Kütüphanesi / İSTANBUL
7. Beyazıt Devlet Kütüphanesi / İSTANBUL
8. İnebey Eski Yazma Eserler Küt. / BURSA
9. Kadın Eserleri Kütüphanesi / İSTANBUL
10. Bölge Yazma Eserler Kütüphanesi / KONYA


Siz kütüphaneye gidiyor musunuz?

6 yorum:

  1. Maalesef liste okunmuyor. Yazabilirseniz makbule geçer :)

    YanıtlaSil
  2. Selamlar...

    Bunu hatırlıyorum, aklımda yanlış kalmamışsa Hürriyet gazetesiydi. Ama içeriğini ben de hatırlamıyorum, yukarıdaki fotoğraf da küçük, yazı okunmuyor.

    En iyi kütüphaneden kasıt, içerdiği kitap sayısıysa diyecek bir şey yok. Ama ortam da çok önemli. Oranın havası, kitap kokusu, girer girmez insana kendini bir kütüphanede hissetiriyorsa ne âlâ.

    YanıtlaSil
  3. ben de ilk defa haftasonu çalışmak için gidicem, isam hakkında arama yaparken gördüm yazıyı,ayrıntılı yazıyı bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Paylaşım için teşekkürler :) Gerçekten listede yazan çoğu kütüphane, kitap varlığıyla kendini kanıtlamış kütüphaneler ve nezih ortamlar... http://www.hurriyet.com.tr/cuma/17419117.asp?gid=375 okunmuyor diyenler için :)

    YanıtlaSil
  5. Evet, bir mezunu olarak Bilkent kütüphanesini zaten tavsiye ederim:) harika bir ortamdır benim için, havadar, ferah, cam kenarında bir yer edindiğiniz zaman daha da güzel:) Girişteki minik kahve dükkanıyla daha da şirin:)ama final ve midterm zamanlarında gitmemek lazım, öğrenciler sohbete meyilli oluyo:)

    YanıtlaSil