6 Eylül 2012 Perşembe

Kitap kulesi



Geçenlerde önce Euphoric'in sonra da Zimlicious'un bloglarında gördüm bu kitap kulelerini ben de yapmak istedim. Fotoğraf nedense kötü çıktı. Herneyse. Bu kitaplar okunmayı bekleyen kitaplardan ziyade bir süredir göz koyduğum kitaplar. Okunmayı bekleyenler listesine giremediler henüz. Çok aşamalı bir süreç sanırım bir kitap olarak benim önüme gelmek okunmak için (:


Siz de kitap kulesi yapıp fotoğraf çekerseniz, ve mail atarsanız blogda yayınlayabilirim. Eğer bu fikir zaten varsa ve ben fark etmeden çaldıysam haber verin, kendim buldum sandığım bu fikri geri alayım (:

Alttan son iki kitap tam çıkmamış. Biri Britanya Edebiyatından Öyküler, diğeri de Gizemli Benedict Derneği.



2 yorum:

  1. Sanırım Can yayınları böyle bir şey yapmıştı hatta kitapların alt alta gelmesinden anlamlı şiirler çıkarılması gibi bir şey vardı. :)

    YanıtlaSil
  2. Kadınlığın 21 hikayesi'ni okuduğunda yorumlarını yazarsan sevinirim.Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil