25 Eylül 2012 Salı

Dört gözlere tavsiye.

Çok kitap okumak, gözlük takmak demek benim için. Benim gibi gözlük kullananlara ise bir önerim var. Yıllardır iyi bir gözlük camı temizleyicisi bulamamaktan şikayetçiydim. Yurtdışındayken bu iş için hazırlanmış solüsyonlardan kullanıyordum ancak buraya gelince işler değişti. Bir de neyle silsem camı çizecekmiş gibi gelmeye başladı. Cildim çok yağlı olmasa da tüm gün takınca, camlar tabii biraz lekeleniyor falan filan. Geçenlerde bir gözlükçü bana minik bir sprey şişesine birkaç damla şampuan damlatıp (kremsiz olanlardan) su ile karıştırırsam işime yarayabileceğini söyledi. Öyle de oldu. Minik sprey şişesini ise Watsons'dan aldım. Eminim başka yerlerde de vardır. Fıs fıs yaptıktan sonra gözlük temizleme bezi ya da tülbentle silerseniz camlarınız pırıl pırıl oluyor. Belki de çok yaygın bir yöntemdir bu da ben yeni duyuyorumdur. Her neyse. 

Benden söylemesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder