31 Mayıs 2012 Perşembe

"Bu Kitaplar Çok İlginç" serisi başladı!

Herkes merhaba,
Az önce ders çalışmaktan sıkılıp kütüphanede kitap rafları arasında dolaşırken epey ilginç kitaplar ile karşılaştım. Kimini ilk kez gördüm, kimi ne zamandan beri mimlenmişti tarafımdan. Aklıma da eğlenceli bir şeyler yapmak geldi, sizlerin de katkıları ile elbette.

Ne yapıyoruz?
Evimizde, kütüphanede, kitapçılarda gördüğünüz ilginç kitapların (ilginçliklerini konularına, adlarına, kapaklarına, vs. herhangi bir şeye borçlu olabilirler) fotoğraflarını çekip okuyanbirkedi@gmail.com adresine yolluyorsunuz. Sonra ben de yayınlıyorum burada. İster sadece fotoğraf ister yanına bir de yazı, ya da belki kitabın arka kapağındaki yazıyı ekleyebilirsiniz. Keyfiniz bilir.

Çok çok bekliyorum fotoğrafları. İlki de birazdan benden!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder