6 Mart 2012 Salı

Yavru kedi aranıyor!

Bildiğiniz gibi ya da şimdi öğreneceksiniz, aslında benim 13 yaşında bir kedim zaten var. Ancak ben İstanbul'dayım, o ise annemlerin yanında ve kedi sahibi olanlar bilirler, kedisiz hayat pek de çekilecek gibi değil. Bu nedenle yavru kedi arayışlarına girdim bile. Aslında bu göründüğünden birazcık daha karmaşık bir durum çünkü, erkek arkadaşımla beraber verdik gibi olduk kararı. Yani ikimizin kedisi olacak gibi. Neyse, dediğim gibi, biraz karmaşık ama güzel (:


Bu nedenle, çevrenizde kısa zamanda doğuracak anne adayı kediler var ise, cins ya da değil, farketmez, bana haber verir misiniz?


İletişim: okuyanbirkedi@gmail.com


Çok teşekkürler!

6 yorum:

  1. Facebook kullanıyorsundur, arama kutucuguna Hayvan Severler yazarsan (evet, ayrı yazman gerekiyor) karşına çıkacak sayfanın duvarına girip çevrende ev arayan onlarca, hatta yüzlerce yavru kediyi görebilirsin! :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Şanslısın ki Mart ayındayız :)

    YanıtlaSil
  3. evcil hayvan besleyen hayvansız yapamaz:)
    umarım en kısa zamanda kedinize kavuşursunuz.
    bende sizi beklerim,
    hayırlı akşamlar,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. http://www.hayvansevergazetesi.com/haber_detay.asp?haberID=2353
    belki bu sitenin size yardımı dokunur

    YanıtlaSil
  5. http://spectrespectre.blogspot.com/2012/03/yardm.html ben de bunu görünce aklıma geldi.. :)

    YanıtlaSil
  6. Yorum için biraz geç bir zaman ama tam da yavru bir kedi almamın üzerine denk gelince söylemeden duramadım :) Artık benim minicik bir Bal'ım vaaar :)

    YanıtlaSil