13 Eylül 2011 Salı

Blogspot, bu laflarım sana.

Aylardır,

- İstediğim gibi fotoğraf koyamıyorum.

- Bin türlü ayarlama yapıp güzel güzel çektiğim "kaliteli" fotoğraflarımı bin bir güçlükle bloga yüklediğimde Nokia 6610 ile çekilmiş gibi duruyorlar.

- Yüklesem de boyutlarına ben karar veremiyorum. Ya üç parmak kadar çıkıyorlar ya da ekrana sığmayıp kendilerini aşıyorlar.

- Yazı fontlarına karar veremiyorum.

- Yazı fontlarını geçtim bazen satır bile atlamam izin vermiyorsun.

- Azıcık değişiklik yapayım, bloga renk gesin diyorum onu da beceremiyorum.

- Güncellenen arayüzün de dertlerime çare olamadı.

Benim de yeteneksizliğim eklenince, blog korkun. bir hal almaya başladı. Belki de bahsettiğim tüm sorunların bir çözümü var. Bilen yardım etsin bana, nolur.

Wordpress'e taşınmama az kaldı sanırım.

3 yorum:

  1. Şansına kalmış şeyler bunlar bende bazen foto ekliyorum resim ters çıkıyor sonra resmi sağa ,sola ,aşağı,yukarı çevire çevire ekliyorum şansım varsa resim düz çıkıyor yani tamamen şans işi :)

    YanıtlaSil
  2. taşınma :( taşınmamalısın,blogspot evimiz,sımsıcak yuvamız ..

    YanıtlaSil
  3. sureklı arka plan degıstırıyorum bende :)

    YanıtlaSil