13 Haziran 2011 Pazartesi

12. Mini anket sonuçlandı!


Farkındayım, üzerinden haftalar geçti ve ben daha yeni yazıyorum. Neyse. Bu sefer gerçekten soruyu hatırlamamız gerekecek sanırım.

Takip ettiğiniz bir edebiyat dergisi var mı?

Ankete toplamda 36 kişi katılmış.

20 kişi evet takip ediyorum demiş.
16 kişi, maalesef hayır demiş.

Açıkçası ben biraz şaşırdım, azıcık da üzüldüm. Çünkü gerçekten iyi edebiyat dergileri var. Kitaplarla ilgiliyseniz ki bunu okuduğunuz için ilgili olduğunuzu varsayıyorum, bence çok şey kaçırıyorsunuz siz hayırcılar. Benim hayatımda hep bu dergilerden vardı sanırım. Hiçbir şey anlamadan annemin dergilerini karıştırdığımı hatırlıyorum. Sonra da kendim almaya başladım. Neden bu kadar hoşuma gidiyor bilmiyorum. Kitaplar hakkında okumak da güzel benim için herhalde ondan. aslında keyifli bir çok yanı var. Mesela okuduğunuz bir kitabın yazarı ile yapılan röportaj ilginizi çekebilir. Kitabı sevseniz de sevmeseniz de hangi koşullar altında, neler düşünülerek yazıldığını öğrenmek bence keyifli. Sonra yeni çıkanlar hakkında da bilginiz oluyor. Kitaplık düzenlemesinden yazarların hayatlarındaki en ilginç detaylara kadar birbirinden keyifli konular oluyor. Bir de yazmayı sevenler için yarışmaların haberleri...

Benim takip ettiğim 5 tane var. Birincisi elbette ki Notos Kitap. Diğeri ise Roman Kahramanları. Üç ayda bir yayınlanan Roman Kahramanları yayın hayatına veda etmedi fakat kadrosu değişti. Ondan sonra henüz almaya vakit bulamadım. Umarım içerik ve kalite açısından değişen çok bir şey olmaz. Elbette Kitap-lık'ı da takip ediyorum. Size de tavsiye ederim. Son olarak Varlık var ve bir de K dergi. Bu diğerlerine göre birazcık daha az derine iniyor ama benim deniz kıyısında okumak için son derece uygun bulduklarımdan. Bir de gazete kağıdına (bu kağıdın özel bir adı var mı, bilmiyorum) basıldığı için ayrı güzel bence.

Benden bu kadar.

Siz neleri takip ediyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder