6 Nisan 2011 Çarşamba

Ben küçükken...

Hani kitaplarda, metinlerin içinde bazı kelimeler yazar tarafından italik yazılır. İşte ben küçükken ne yapıyordum biliyor musunuz? Kitabın en başından itibaren o italik kelimeleri bir kağıda yazardım. Bir nevi şifre olduklarını, ve bir araya geldiklerinde anlamlı bir mesaj oluşturacaklarına inanıyordum. Birkaç deneme sonrası yanıldığımı anladım. Kime anlatsam bunu, içimde bir dedektif gizlendiğine inanıyor.
Küçükken beyinlerimiz farklı çalışıyor. Ben gereğinden fazla içtiğim taze inek sütüne bağlıyorum bu durumu. Belki bir de anneannemin patateslerine.

5 yorum:

  1. bence harika bir fikirmiş:) Da Vinci Şifresi kitabında vadı böyle şifreler, internette düzenledikleri yarışmanın cevapları kitabın kapağında gizliydi filan:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ajan X !
    Muhallebidendir, muhallebiden..

    Mr. FIX

    YanıtlaSil
  3. Öngördüm demek ki, Da Vinci Şifesi'nde hak iddia etmeliyim..

    YanıtlaSil
  4. Çok güldüm. Ajan X de yakıştı, eğreti durmadı hani (:

    YanıtlaSil
  5. Bende hala daha var, var olmayan şifre çözme çalışmaları.:)

    YanıtlaSil